fredag 22. februar 2013

Nytt prosjekt i Merino Extra Fine ✩

På pinnene er det kommet et nytt prosjekt. Det blir strikket i Drops Merino Extra Fine. Et nydelig garn å strikke med





I forrige innlegg skrev jeg at jeg skulle til jordmoren. Hadde time klokken 11:00. Satt å ventet og klokken ble 11:15, men ingen jordmor å se. Plutselig kom det en mor og et barn som skulle besøke bestemoren til jenten. Jordmoren kom ut litt før hall tolv og hun var tydeligvis bestemoren til denne jenten. Hun så meg og spurte om jeg hadde time hos henne idag. Ja sa jeg, litt irritert for jeg hadde måttet ventet så lenge. Hun beklaget seg og sa det måtte ha skjedd en feil med datasystemet men om jeg kunne vente litt så skulle hun komme å hente meg. Jeg sa ja men ble mer irritert for det var vondt å sitte på pinnestolene å vente (bekkenløsning). Da det hadde gått en stund kom hun endelig ut å hentet meg. Hun sporte etter papirene og der var timekortet. Hun så på det og sa; men du har jo ikke time idag, det er jo 20 MARS, du er 1 måned før tiden her. GJETT at jeg ble rød og ba om unnskyldning og beklaget meg flere ganger!!Hehe :) 

God helg til dere alle!Hva skal dere strikke på i helgen?

Klem Jeanette 




2 kommentarer:

  1. Hei.
    Det garnet er veldig mykt og fint. Har ikke strikket noe med det, men har sett på det mange ganger. Hva skal du strikke?
    Utrolig mye fint du har på bloggen din, så er kommer jeg til å titte innom flere ganger. Takk for knappe-tipset:)
    Feil av datoer kan alle ta:)
    Fortsatt god helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er et veldig deilig garn :) Dette skal bli en kjørepose :) Takk for fine ord!Det varmer :)

      Ha en fin uke :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...