mandag 25. mars 2013

Gult er kult ☀

Etter å ha sett flere strikke i gul har jeg blitt fristet og strikket denne luen med gult i. Det kan jo også være at prinsessen bestemmer seg for å komme før tiden og da må hun jo ha en påskelue ;) Oppskriften til denne luen har jeg laget selv og oppskriften kommer her på bloggen i str 0-3 mnd, 6-9 mnd, 12-18 mnd og 2 år. 







Daisy strikk er noe som har fasinert meg og jeg har lenge hatt lyst til å prøve meg på å strikke ett eller annet med disse hærlige daisyene. Synes de er så delikate :)







 Melder luen inn til Pinnekrokens utfordring som i mars måned er; Gult. Utfordringen finner du HER




Oppskriften er min egen
Str: 0-3 mnd 
Garn: Drops Merino Extra Fine
Pinner: 3,5 mm & 4 mm

Ønsker dere alle en god påske og håper dere storkoser dere alle og enhver 

Klem Jeanette 

18 kommentarer:

  1. Å, så nydelig! Venter på oppskrift jeg ;)
    God påske!!! :)

    SvarSlett
  2. Knallfin lue! Jeg har også begynt på Daisy jakken til Pickles, men den ligger nederst i bunken min. Kanskje på tide å ta den fram og gjøre den ferdig.... God påske! Klem

    SvarSlett
  3. Nydelig :-) Gleder meg til oppskrift så eg kan strikke ei til tantegull :-D

    SvarSlett
  4. Kjempesøt lue!
    Jeg følger deg jo på Instagram, men legger meg til som følger her også :)

    God påske!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig! :) God påske til deg også :)

      Slett
  5. Stilig lue! Gult er skikkelig kult! :-)

    SvarSlett
  6. Kjempesøt! Jeg liker å strikke daisyer, dekorativt og passe krevende :-)

    SvarSlett
  7. Kjempesøt lue! :) Og enig med deg, daisy'ene er bare superfine. Og gøy å strikke!

    Strikker faktisk gult og grått her også, lekre farger sammen.

    Ha ei fin påskeuke. Tusen takk for hyggelige kommentarer hos meg,

    Klem

    SvarSlett
  8. Så herlig lue! Jeg har ikke prøvd meg på daisyer enda, men de er utrolig flotte!

    Ønsker deg ei fin påske!

    SvarSlett
  9. Skjønn lue! Og så kjekt at du lager oppskrifter selv da.

    Takk for bidraget til Pinnekrokens marsutfordring; Gult er kult!

    Hilsen Eirin
    -Pinnekroken-

    SvarSlett
  10. Bloggen din er så koselig <3 Den gule luen var bare kjempesøt! Daisyer har jeg ikke turt å prøve enda, selv om alle sier det er enkelt, hihi ;)
    Måtte le litt av kommentaren din på glamoursettet, og må si jeg ble veeldig nysgjerrig på settet som Hanne Sørvåg hadde på seg :D (fikk ikke sett det selv) ;)
    Ha en kjempefin påske, klem

    SvarSlett
  11. Kjempefin lue i fine påskefarger! Tror jeg må prøve meg på daisystrikk:)

    SvarSlett
  12. Det var en skikkelig søt lue!! God påske:)

    SvarSlett
  13. Kjempefin lue!:)

    Da venter jeg på oppskrift, så fint at du deler! Blir spennende!:)

    Fortsatt god påske!:)

    SvarSlett
  14. Den hua var aldeles nydelig! Så flink du er! :) Trur nok denne havner på to-do-lista.. ;)
    Veldig koselig og inspirerende blogg du har, så her må eg nok legge meg til! :)

    SvarSlett
  15. hei, så utrolig fin lue ! er det kommet oppskrift på bloggen din med denne ??

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...